המוקד של אונו לכל שאלה משפטית

    חיים כץ No Comments on המוקד של אונו לכל שאלה משפטית

    הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו נרתמים לסייע לציבור: קו מיוחד חינמי לייעוץ משפטי בענייני זכויות בעבודה, בביטוח הלאומי ובבריאות

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו – מעצמת האקדמיה במגזר החרדי ועם כ-7,600 בוגרים וסטודנטים הופכים בימים אלו לכתובת לא רשמית לידע ולסיוע לציבור הרחב במיוחד בתחום המשפט, תחום אשר דורש ידע רחב ומקצועי באמצעותו ניתן להגן על זכויות הפרט והכלל.

    כעת, בימי קורונה, פתחו עורכי הדין בוגרי הפקולטה למשפטים בקמפוסים החרדיים יחד עם סטודנטיות וסטודנטים קו סיוע בשם ער"ם = עזרה ראשונה משפטית חינם אין כסף לטובת הציבור שזכויות העבודה, הביטוח הלאומי והבריאות שלהם נפגעו. במקרים רבים למשל, שכרן של גננות ומטפלות בפעוטונים לא רשמיים נפגע. הן עבדו כמעט חודש, לא קיבלו את שכרן וכעת הן נותרו חסרות אונים אל מול ההורים/המעבידים/הלקוחות שלא שילמו את שמגיע להן.

    פרופ' יובל אלבשן, דיקן הפקולטה למשפטים בקמפוסים החרדיים ומתנדב בעצמו בער"מ: "תמיד ובמיוחד בימים אלו חשוב שכל אחד ידע ויכיר בזכויותיו המשפטיות הבסיסיות כעובד או כבעל עסק. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לסייע לכל אלו שנופלים כעת בין הכיסאות".

    מספרו של הקו המיוחד לייעוץ משפטי של הקמפוס החרדי אונו העומד לטובת הציבור בימים אלו הוא 03-5157301/2/40. ניתן גם לפנות בכתובת המייל [email protected].



    0 תגובות